top of page

-
Hvordan legger jeg til et nytt spørsmål og svar?For å legge til en ny FAQ kan du følge disse trinnene: Klikk på "Administrer FAQ"-knappen Fra nettstedets dashbord klikker du på "Legg til ny" og velger deretter "Spørsmål og svar" Hvert nye spørsmål og svar skal tildeles en kategori Lagre og publiser. Du kan alltid redigere FAQ-spørsmålene, omorganisere dem og velge andre kategorier.
-
Hvordan skal en vare returneres?Bruk ikke teip eller skriv rett på originalemballasjen når du sender retur. Husk at vi skal kunne selge varene på nytt. Pakk inn varen slik den ble levert. Ved retur er du ansvarlig for varen. Når du skal returnere eller bytte skal varen være ubrukt og returneres i en uskadd originalforpakning. Samtlige lapper og manualer skal sendes med. Be gjerne om kvittering fra Posten på at du har levert inn pakke til retur.
-
Kan jeg sette inn et bilde, en video eller en gif i FAQ?Ja. Følg disse trinnene for å legge til media: Gå inn i appinnstillinger Klikk på Administrer FAQ Opprett, eller velg spørsmålet du vil legge medier til i Når du redigerer svaret ditt, klikker du på video-, bilde- eller GIF-ikonet Legg til media fra biblioteket ditt og lagre.
-
Hvorfor er min retur ikke godkjent?For at returen skal bli godkjent, er følgende vilkår som må oppfylles: Ikke bruk teip eller skriv rett på originalemballasjen når du sender varen(e) i retur. Husk at vi skal kunne selge varene på nytt. Pakk inn varen slik den ble levert. Ved retur er du selv ansvarlig for varen. Når du skal returnere eller bytte en vare, skal varen være ubrukt og returneres i en uskadd originalforpakning. Samtlige lapper og manualer skal sendes med. Be gjerne om kvittering fra Posten på at du har levert inn pakke til retur.
-
Hvordan redigerer eller fjerner jeg tittelen "FAQ"?Du kan redigere tittelen fra Innstillinger-fanen i appen. Hvis du ikke vil vise tittelen, kan du deaktivere den under "Info som skal vises".
-
Kan jeg levere en vare i retur hos Elvebyen Sykkel & Hage?Ja, det er helt gratis å returnere varer som er kjøpt på nett til en av våre butikker! Når du skal returnere en vare må dette gjøres innen 14 dager etter at du mottok varen. Du må ha med ferdig utfylt angrerettskjema og kvittering/ordrebekreftelse på kjøpet. Retur av varer kan gjøres i vår butikk, eller du kan kontakte oss på post@elvebyensh.no om du har spørsmål ang. retur og angrerett.
-
Jeg har montert min vare, kan jeg fortsatt benytte meg av angreretten?Angreretten er alltid 14 dager på nettkjøp. Varen må være i originalemballasje, uskadet og salgbar. Dersom du har montert produktet vil vi derfor måtte selge dette som B-vare, og en får kun tilbake 50% av kjøpsbeløpet.
-
Dekker dere fraktkostnader ved retur/angrerett?Det er kostnadsfritt å returnere varen til vår butikk i Drammen. Dersom du ønsker å få hjelp til frakt/retur, må du ta kontakt med butikken og selv dekke kostnaden.
-
Jeg har åpnet varen min, kan jeg angre på nettkjøpet?Du har alltid 14 dagers angrerett på nettkjøp. Når originalemballasjen er åpnet eller mangler må denne pakkes om, vi trekker derfor fra 25% av kjøpesummen for åpnede varer.
-
Det er feil på min vare, hvordan kan jeg reklamere på denne?Du reklamerer på din vare ved å fylle ut et reklamasjonsskjema. Husk å spesifisere hva som mangler. Ta kontakt med vår butikk med en gang dette er oppdaget. Du vil måtte fylle ut reklamasjonsskjema.
-
Hva er en FAQ-seksjon?En FAQ-seksjon kan brukes til å raskt svare på vanlige spørsmål om bedriften din som "Hvor frakter dere til?", "Hva er åpningstidene deres?" eller "Hvordan kan jeg bestille en tjeneste?". FAQ-seksjonen er en flott måte å hjelpe folk på å navigere på nettstedet ditt og kan til og med bidra til å forbedre nettstedets SEO.

bottom of page