top of page

STORE POLICY

Kundeservice

Kundeservice er en viktig del av Elvebyen Sykkel & Hage, og vi tar håndtering av kundehenvendelser, forespørsler og eventuelle klager på alvor. Vår målsetning er å gi en førsteklasses kundeopplevelse og sørge for at våre kunder er fornøyde med våre tjenester og produkter.

​Vår kundeserviceteam er godt opplært i konflikthåndtering og kommunikasjon, og de er dedikerte til å skape positive opplevelser for våre kunder. Vi tar tilbakemeldinger seriøst og bruker dem til å forbedre våre tjenester og produkter.

Personvern & Sikkerhet

Vi behandler dine personopplysninger ihht. gjeldene lovverk. Du kan selvsagt kontakte oss dersom du har spørsmål om vår behandling av dine opplysninger. Vi er opptatt av trygghet og gjennomsiktighet på dette området, og vi tar dine henvendelser seriøst! 

Vi samler inn og behandler personopplysninger for å kunne tilby besøkende på våre nettsider de tjenester og produkter de etterspør. Vi ønsker også å tilby bedre og mer relevant innhold til den enkelte kunde, samtidig skape gode og langvarige relasjoner til våre nye og eksisterende kunder. 

Utfyllende informasjon om vår personvernerklæring finner du her.

Avtalevilkår & Betingelser

Avtalevilkår og kjøpsbetingelser er regulert av nedenstående standard og salgsbetingelser for forbrukerkjøp av varer over internett. Med forbrukerkjøp menes salg av av vare til forbruker som ikke hovedsakelig handler som ledd i næringsvirksomhet, og når selgeren opptrer i næringsvirksomhet med salg av varer over internett. Kontrakten er utarbeidet og annbefalt av Forbrukerombudet. 

Fullstendig utarbeidet avtalevilkår kan lastes ned her.

Payment Methods

Betalingsmetoder

- Bank- og Kredittkort
- VIPPS

- Klarna

- Svea Finans

bottom of page